woensdag 20 februari 2013

Axe Excite Deoroller: een deo met een heerlijke geur, die de hele dag beschermt!


Axe Excite Deoroller: een deo met een heerlijke geur, die de hele dag beschermt!

Het merk Axe

Axe is een merk van Unilever, dat in sommige andere landen onder de naam Lynx wordt verkocht. Dit merk verkoopt o.a. deodorant, douchegel en parfum. In de Axe-reclames worden de producten neergezet alsof ze een grote aantrekkingskracht hebben op vrouwen, het zogenaamde Axe-effect.

Waar kan ik de Axe Excite deoroller kopen?

Deze deoroller is te koop bij drogisten, warenhuizen en webshops als Etos, Kruidvat, Trekpleister, Bijenkorf, Bol.com, Deonlinedrogist.nl, Drogisterij.net, Wehkamp of Otto.

De deoroller

De plastic roller is ongeveer 11 cm hoog en heeft een diameter van bijna 4,5 cm. De body heeft een zwarte kleur en loopt smal toe naar het uiteinde. Aan de andere kant zit een grote grijze draaidop. Op het etiket aan de voorkant staat 'AXE DRY' in zwarte letters op een zilvergrijze achtergrond. Daaronder staat dat het een anti-transpirant is en dat het 24 uur zou moeten werken. Verder staat het woord 'EXCITE' er in zilveren letters op gedrukt. Achterop is informatie te vinden als de ingrediënten (zie onderaan deze review), de houdbaarheid van 2 jaar en de inhoud van 50 ml. Voor de mensen die deze info belangrijk vinden: in dit product zit alcohol.

Hoe ruikt deze deo van Axe?

De geur van deze 'Excite' deoroller is behoorlijk sterk. Het heeft een hele zoete geur. De geur van de 'Excite' douchegel is zoet en zacht. Dat zachte vind je minder terug in deze deo en dat komt omdat hier ook alcohol in zit. Dit maakt de geur wat scherper, al valt het op een afstand wel mee. Ik vind dit één van de lekkerste geuren van Axe. De geur doet me een beetje denken aan kermissnoep zoals een wijnbal, spekjes of een suikerspin. Ook heeft het wel iets weg van anijs, amandel of marsepein. Erg lekker dus! De geur blijf je in ieder geval wel de hele dag ruiken, dus wat dat betreft komen ze die belofte na.

Axe Excite Deoroller: een deo met een heerlijke geur, die de hele dag beschermt!


Is de Axe deoroller fijn in gebruik?

Ik vind de vorm van deze Axe deorollers niet perfect. De dop laat ik namelijk regelmatig uit mijn handen vallen. Ik weet niet of anderen hier ook last van hebben, maar ik vind dit in ieder geval wel vervelend. De bal in de deoroller vind ik wel fijn in gebruik. Aan het einde zit een grote ronde bal en omdat de roller op zijn kop staat blijft deze altijd goed vochtig. Hierdoor draait ie lekker soepel bij het rollen onder je oksel. Klein nadeel is wel dat er opgedroogde resten bij de sluiting van de dop ontstaan. Na het rollen geef ik het altijd een paar minuten de tijd om op te drogen om o.a. vlekken in mijn kleding te voorkomen. Verder heb ik het nooit echt bijgehouden, maar volgens mij doe ik ongeveer 2 maanden met 1 deoroller. Uiteindelijk valt de prijs dus best mee en heb ik een product dat goed werkt.

Deze geur is voor de liefhebbers ook verkrijgbaar als:
  • Bodyspray
  • Dry Spray
  • Douchegel
  • Aftershave
  • Eau-de-toillette

Conclusie

Ik ben echt supertevreden over deze deoroller van Axe. Samen met de 'Dark Temptation' douchegel is dit toch wel mijn favoriete Axe geur. De roller vind ik redelijk makkelijk in gebruik, alleen glijdt de dop vaak snel uit mijn handen. De geur is erg lekker en het product is ook zuinig in gebruik, waardoor de prijs uiteindelijk ook wel meevalt. Ook blijft de geur de hele dag hangen, zonder dat je bij hoeft te rollen. Ik kan deze deoroller van Axe iedereen aanraden!

Pluspunten
+ Lekkere geur
+ Anti transpirant werkt
+ Zuinig in gebruik

Minpunten
- Vorm van de roller



Axe deo bestellen bij Bol.com?
Bestel voor 23.00 uur en je hebt je artikel de volgende dag al in huis!





Algemene informatie

Merk: Axe
Fabrikant: Unilever
Inhoud: 50 ml
Type: deoroller
Verkrijgbaar: drogisterij, supermarkt, webwinkels
Prijs: tussen de 3 en 5 euro


Ingrediënten

Alcohol Denat., Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Parfum, Hydroxypropylcellulose, Silica, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Coumarin.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...